hah ape break ? no way !

begini lah ceritanye .. aku pegy kip mart teringin rasenye nak makan waffer, 
aku bagitawu lah dia yg aku teringin nak makan waffer .. 
mase beli waffer tuw kita owg mesej . .
jumbo : ble cyg nak balik ?
atul:kejap lagy kud tengah nak beli waffer . .
jumbo:b nak jugak .. 
atul:nak..b nak ltk ape?coklat ke ap?
jumbo:coklat campur peanut . .b selalu bli mcm tuw huhu
wow ! time ny aku suke glew coz test dia same gn aku,aku tak sangka . .aku pn selalu beli coklat gn peanut .. tak sangka n tak diduga banyak persamaan aku gan dia .. 
tapi .....
dia mesej aku yg membuat aku berkecil hati :(
jumbo:huhu camnie xdepape agy la yg special untuk b . .hmmm
tersentap aku bila bace mesej dia tuw ya allah menitis air mata aku kejap sampai mama aku tanye kenape nangis ? emmm 
kenapa dia cakap macam tuw ? kenape ?salah kea kalau test kita sama awak ?
start dari situ lah kita owg mula ber gadoh . .
sampai sebut nak putus . .

No comments:

Post a Comment